Taller de Risoteràpia a Sant Quirze

Estimats amics:
El dia 3 d’octubre, a les 19:00h, la Fundació Quetzal amb les seves col·laboradores, Ana Escalada i Ester López, va realitzar un taller de Risoteràpia en el Casal d’avis de Sant Quirze del Vallès, població que col·labora activament amb la nostra fundació.
Unes trenta persones van participar i van gaudir rient, ballant i jugant com quan eren petites. L’activitat va resultar molt satisfactòria.

Volem agrair al Casal d’avis, a les persones que van participar i a l’Ajuntament de Sant Quirze la seva acollida i el seu recolzament a la nostra fundació.

Gracies.
Segur que tornarem!

Fundació Quetzal
Paquita Pérez

Queridos amigos,
El día 3 de octubre, a las 19: 00h, la Fundación Quetzal con sus colaboradoras, Ana Escalada y Ester López, realizó un taller de Risoterapia en el Casal de ancianos de Sant Quirze del Vallès, población que col Colabora activamente con nuestra fundación.
Unas treinta personas participaron y disfrutaron riendo, bailando y jugando como cuando eran pequeñas. La actividad resultó muy satisfactoria.
Queremos agradecer al Casal de ancianos, a las personas que participaron y en el Ayuntamiento de Sant Quirze su acogida y su apoyo a nuestra fundación.
Gracias.
Seguro que volveremos!